Constatări / reparații daune Garanta
Program constatări:
Luni – Vineri: 8 – 17
Sâmbătă: 8 – 13
Alocare mașină înlocuire:
fără limită de Km
Timp reparație:
agreat la intrare în service
Garanție 10 ani
la lucrările de vopsitorie
Trebuie să ții cont că avizarea daunelor se face imediat ce ai fost implicat într-un eveniment rutier, indiferent dacă ai fost sau nu de vină.
Poți veni direct cu autoturismul avariat la noi dacă acesta poate rula și nu pune în pericol ceilalți participanți în trafic. Te așteptăm în fiecare zi de Luni până Vineri între 8 – 17 și Sâmbătă între 8 – 13.
Centrul de constatare daune Garanta se află pe Bd. Theodor Pallady 287, Sector 3 București.
Constatări / reparații daune cu vinovat GARANTA
office@autoklasen.ro
Bd. Theodor Pallady 287
Traseu până la service
Vezi pe hărți Google
Vino cu Waze
PROGRAM SERVICE
LUNI – VINERI: 8 – 17
SÂMBĂTĂ: 8 – 13
Autoconstatare
Evaluarea daunelor auto acoperite de polița CASCO.
Acest serviciu nou presupune evaluarea daunei auto GARANTA de către un agent Autoklasen.
Apelați centrul de relații cu clienții prin chat online sau telefonic iar noi ne ocupăm de deschiderea și finalizarea dosarului pentru reparația mașinii dvs.
DISCUTĂ CU NOI PE CHAT
PROGRAMARE TELEFONICĂ
MAȘINĂ DE CURTOAZIE
DECONTARE DIRECTĂ
Constatări / reparații daune GARANTA
Program constatări: Luni – Vineri: 8 – 17; Sâmbătă: 8 – 13
Alocare mașină înlocuire fără limită de Kilometri
Timp reparație agreat la intrare în service
10 ani garanție la lucrările de vopsitorie
Intermediem emiterea notei de constatare
Primești răspuns personalizat pentru pașii următori
Personalul nostru evaluează daunele și îți confirmă programarea
Vom soluționa rapid și eficient pentru tine dosarul tău de daună
Procedură daune
Pentru început te rugăm să ne suni la telefon 03 71 71 91 91. Un expert în daunele auto îți va spune care sunt pașii de urmat și cum poți avea gata dosarul în cel mai scurt timp.
Dacă nu ai completat constatul amiabil sau ai dificultăți în a-l completa, o poți face la sediul nostru cu ajutorul unui constatator auto.
După ce ne-am asigurat că dosarul este complet, poți lăsa mașina avariată la reparat în service și să pleci cu o mașină de schimb similară cu a ta sau dintr-o clasă superioară.
Trebuie să ții cont că avizarea daunelor se face imediat ce ai fost implicat într-un eveniment rutier, indiferent dacă ai fost sau nu de vină.
Poți veni direct cu autoturismul avariat la noi dacă acesta poate rula și nu pune în pericol ceilalți participanți în trafic. Te așteptăm în fiecare zi de Luni până Vineri între 8 – 17 și Sâmbătă între 8 – 13.
Centrul de constatare daune Garanta se află pe Bd. Theodor Pallady 287, Sector 3 București.
Constatări / reparații daune cu vinovat GARANTA
03 71 71 91 91
Traseu până la service
Vino cu Waze
PROGRAM SERVICE
LUNI – VINERI: 8 – 17
SÂMBĂTĂ: 8 – 13
DISCUTĂ CU NOI PE CHAT
Un operator îți poate oferi informațiile pe care le soliciți cu privire la constatare, reparație, finalitate dosar de daună.
PROGRAMARE TELEFONICĂ
Programează-te prin telefon sau chat online inclusiv sâmbătă și duminică.
MAȘINĂ DE CURTOAZIE
Îți asigurăm un autoturism cât timp mașina ta se află în service din gama parcului auto de peste 300 de autoturisme.
FINALIZARE DOSAR
Decontarea finală are loc între asigurator și service iar tu poți ridica mașina reparată înainte de efectuarea plății asigurator-service.
Nu ai găsit răspuns la întrebarea ta?
Discută cu un consultant daune fie că alegi să suni în Call Center sau prin chat online.
De asemenea, poți consulta secțiunea de întrebări și răspunsuri de mai jos.
Ce acte sunt necesare pentru deschidere dosar daună?
Pentru a notifica o daună auto, ai nevoie de urmatoarele documente:
- Constatarea amiabilă completată cu atenție – se poate completa și în service de către ambele părți implicate;
- Seria și tichetul RCA (sau Cartea Verde, în cazul în care celălalt autovehicul este înmatriculat în străinătate);
- Certificatul de înmatriculare al autovehiculului;
- Cartea de identitate a proprietarului /delegatului;
- Fotocopia permisului de conducere al șoferului implicat;
- Procura notarială, daca vehiculul aparține altei persoane fizice decât proprietarul;
- Delegație, dacă vehiculul aparține unei persoane juridice (firmă / societate de leasing).
Ce reprezintă avizarea unei daune auto?
Avizarea daunei auto reprezintă notificarea asiguratorului de către persoana prejudiciată, asigurat sau mandatarii acestora, cu privire la producerea unui eveniment asigurat, insoțită de documentele necesare stabilirii răspunderii asiguratorului RCA.
Pot repara mașina la orice service auto în baza asigurării?
Conform art. 6 alin 8 din Legea nr. 132/2017 vă puteți adresa pentru efectuarea reparației oricărei unități reparatoare de automobile care funcționează în condițiile legii, fără nicio restricție sau constrângere din partea asiguratorului sau a unității reparatoare auto, care ar putea să vă influențeze opțiunea.
Cât timp durează constatarea unei daune auto?
Constatarea se va efectua de către reprezentantul asiguratorului, între 24 ore și maxim 72 ore de la data avizării sau la o dată ulterioară convenită de către părți. Păgubitul permite accesul asiguratorului RCA la autovehiculul avariat și asigură condiții pentru efectuarea constatării.
Primesc mașină la schimb pe toată perioada reparației?
Pe întreaga durată a reparației, puteți avea la dispoziție o mașină de schimb conform condițiilor din polița de asigurare.