În cazul în care ai fost implicat într-un accident ușor și vrei să deschizi un dosar de daună, poți alege să suni în Call Center la numărul
0371 71 91 91,
de Luni până Duminică între orele 7 – 23.
Autoklasen, partenerul tău pentru reparațiile auto în urma tamponărilor, îți oferă un serviciu complet, astfel încât tu să nu ai niciun stres. Primești auto la schimb cât mașina ta se află în service.
Poți notifica dauna în termen de maximum 48 de ore de la producerea evenimentului.
Sună în Call Center la numerele 0371 71 91 91 sau 0743 811 837 pentru orice informații despre daunele auto pe asigurare Generali. Poți veni direct la service, de Luni până Vineri între orele 8 – 17 și Sâmbătă între 8 – 13.
Informațiile necesare pentru avizarea daunei includ:
- Numărul poliței de asigurare;
- Data și locul incidentului;
- Locația vehiculului avariat;
- Datele tale de contact și alte detalii relevante.
Pentru a deschide dosarul de daună, va trebui să ai la dispoziție următoarele documente:
- Actele eliberate de autoritățile competente (procesul verbal, autorizația de reparație sau constatarea amiabilă);
- Certificatul de înmatriculare al vehiculului;
- Cartea de identitate a asiguratului sau a persoanei care avizează dauna;
- Permisul de conducere al șoferului implicat în accident;
- Procura notarială, dacă vehiculul aparține unei alte persoane fizice;
- Delegatie, dacă vehiculul aparține unei persoane juridice (firmă).
Poți notifica o daună prin Call Center sau completând formularul online. Un consultant îți va răspunde imediat.
Programați-vă în service daune din confortul de acasă sau de la birou în doar câteva minute, simplu și rapid.
Pe toată perioada cât mașina ta se află în service, vei primi o altă mașină la schimb din aceași clasă cu a ta.