centru reparatii daune hellas direct

Constatări daune
Hellas Direct

daune hellas direct

Program constatări:
Luni – Vineri: 8 – 17
Sâmbătă: 8 – 13

Alocare mașină înlocuire:
fără limită de Km

Timp reparație:
agreat la intrare în service

Garanție 10 ani
la lucrările de vopsitorie

    Deschide online un dosar de daună!

    Completezi formularul, încarci fotografii cu daunele și ne dai câteva detalii despre eveniment.

    Pentru început, te rugăm să alegi tipul de asigurare.

    • avizare dauna auto pe rca bucuresti ilfov

      Trebuie să ții cont că avizarea daunelor se face imediat ce ai fost implicat într-un eveniment rutier, indiferent dacă ai fost sau nu de vină.

    • centru de constatare daune theodor pallady

      Poți veni direct cu autoturismul avariat la noi dacă acesta poate rula și nu pune în pericol ceilalți participanți în trafic. Te așteptăm în fiecare zi de Luni până Vineri între 8 – 17 și Sâmbătă între 8 – 13.

    • service daune auto certificat rar

      Centrul de constatare daune Hellas Direct se află pe Bd. Theodor Pallady 287, Sector 3 București.

    centru daune bucuresti ilfov

    Centru constatări și reparații daune HELLAS DIRECT Sector 3

      office@autoklasen.ro
      Bd. Theodor Pallady 287


     Traseu până la Sediu
     Vezi pe hărți Google
     Vino cu Waze


      PROGRAM SERVICE

    LUNI – VINERI: 8 – 17
    SÂMBĂTĂ: 8 – 13

    Autoconstatare

    Evaluarea daunelor auto acoperite de polița RCA.

      Acest serviciu nou presupune evaluarea daunei auto HELLAS DIRECT acoperită de polița RCA, de către un agent Autoklasen.
      Apelați centrul de relații cu clienții prin chat online sau telefonic iar noi ne ocupăm de deschiderea și finalizarea dosarului pentru reparația mașinii dvs.

    birou constatari daune

      DISCUTĂ CU NOI PE CHAT


      PROGRAMARE TELEFONICĂ


      MAȘINĂ DE CURTOAZIE


      DECONTARE DIRECTĂ

    Constatări / reparații daune Hellas Direct

    daune hellas direct

    Program constatări: Luni – Vineri: 8 – 17; Sâmbătă: 8 – 13
    Alocare mașină înlocuire fără limită de Kilometri
    Timp reparație agreat la intrare în service
    10 ani garanție la lucrările de vopsitorie

    Intermediem emiterea notei de constatare

    Primești răspuns personalizat pentru pașii următori
    Personalul nostru evaluează daunele și îți confirmă programarea
    Vom soluționa rapid și eficient pentru tine dosarul tău de daună

    constatare daune online

      Deschide online un dosar de daună!

      Completezi formularul, încarci fotografii cu daunele și ne dai câteva detalii despre eveniment.

      Pentru început, te rugăm să alegi tipul de asigurare.

      null

      Vii cu mașina la constatare
      Deschidem dosarul de daună pe loc
      null

      Reparația mașinii în service
      Beneficiezi de un autoturism la schimb
      null

      Ridici mașina reparată din service

      Procedură daune

        Pentru început te rugăm să ne suni la telefon 03 71 71 91 91. Un expert în daunele auto îți va spune care sunt pașii de urmat și cum poți avea gata dosarul în cel mai scurt timp.

        Dacă nu ai completat constatul amiabil sau ai dificultăți în a-l completa, o poți face la sediul nostru cu ajutorul unui constatator auto.

        După ce ne-am asigurat că dosarul este complet, poți lăsa mașina avariată la reparat în service și să pleci cu o mașină de schimb similară cu a ta sau dintr-o clasă superioară.

      centru daune bucuresti ilfov
      • avizare dauna auto pe rca bucuresti ilfov

        Trebuie să ții cont că avizarea daunelor se face imediat ce ai fost implicat într-un eveniment rutier, indiferent dacă ai fost sau nu de vină.

      • centru de constatare daune theodor pallady

        Poți veni direct cu autoturismul avariat la noi dacă acesta poate rula și nu pune în pericol ceilalți participanți în trafic. Te așteptăm în fiecare zi de Luni până Vineri între 8 – 17 și Sâmbătă între 8 – 13.

      • service daune auto certificat rar

        Centrul de constatare daune Hellas Direct se află pe Bd. Theodor Pallady 287, Sector 3 București.

      birou constatari daune

      Centru constatări și reparații
      daune HELLAS DIRECT Sector 3

        03 71 71 91 91

       Traseu până la Sediu
       Vezi pe hărți Google
       Vino cu Waze


      PROGRAM SERVICE

      LUNI – VINERI: 8 – 17
      SÂMBĂTĂ: 8 – 13

      DISCUTĂ CU NOI PE CHAT
      Un operator îți poate oferi informațiile pe care le soliciți cu privire la constatare, reparație, finalitate dosar de daună.

      PROGRAMARE TELEFONICĂ
      Programează-te prin telefon sau chat online inclusiv sâmbătă și duminică.

      MAȘINĂ DE ÎNLOCUIRE
      Îți asigurăm un autoturism cât timp mașina ta se află în service din gama parcului auto de peste 300 de autoturisme.

      FINALIZARE DOSAR
      Decontarea finală are loc între asigurator și service iar tu poți ridica mașina reparată înainte de efectuarea plății asigurator-service.

      Ce trebuie să faci după un accident

      Dacă ai fost implicat într-un accident și vina aparține altui șofer, urmează acești pași pentru a gestiona corect constatarea daunelor și reparațiile:
      1. Adună informațiile necesare
      Pentru a asigura o constatare corectă a daunelor, ai nevoie de:

      • Informații despre șoferul vinovat: Notează numele, contactul și detaliile asigurării celuilalt șofer implicat în accident.
      • Dovezi clare despre accident: Fă fotografii și filmări ale accidentului, inclusiv detalii despre ora, data și locul producerii acestuia.
      • Detalii despre vehiculele implicate: Notează informațiile ambelor autovehicule avariate, inclusiv numărul de înmatriculare și starea lor după accident.
      • Formular de constatare amiabilă: Completează acest formular pe loc, dacă este posibil, pentru a simplifica procesul ulterior.

      2. Avizarea daunei
      Avizarea daunei presupune furnizarea de informații esențiale despre accident. Înainte de a ajunge la un centru de constatare daune, asigură-te că ai adunat toate informațiile necesare despre accident și șoferul vinovat de producerea acestuia.

      3. Programează constatarea
      După ce ai notificat și avizat dauna, programează constatarea la centrul nostru de daune auto din București. Consultanții noștri te vor ajuta cu:

      • Consiliere gratuită: Te vom ghida prin întregul proces, economisind timp și evitând stresul birocrației.
      • Întocmirea dosarului de daune: Vom folosi informațiile adunate pentru a întocmi dosarul de daună și a demara procesul de constatare.
      • Garanția unei soluționări rapide: Ne asigurăm că procesul de constatare și reparație se desfășoară rapid și eficient.

      4. Beneficiază de serviciile Autoklasen!
      În timpul procesului de reparație, vei beneficia de:

      • Reparații de top: Mașina ta va fi reparată folosind piese originale și vei primi garanție pentru lucrările efectuate.
      • Fără costuri suplimentare: Nu trebuie să plătești nimic din buzunar, vei primi mașina imediat ce va fi reparată, fără a aștepta dovada plății de către asiguratorul RCA.
      • Mașină la schimb gratuită: Pe durata reparației în service-ul din Tehodor Pallady 287, îți vom oferi o mașină la schimb, în funcție de disponibilitate.

      5. Acționează rapid
      Timpul este esențial în aceste situații, așa că acționează prompt pentru a asigura o soluționare rapidă și eficientă a daunelor tale.

      Nu ai găsit răspuns la întrebarea ta?

      Discută cu un consultant daune fie că alegi să suni în Call Center sau prin chat online.
      De asemenea, poți consulta secțiunea de întrebări și răspunsuri de mai jos.

      Ce acte sunt necesare pentru deschidere dosar daună RCA?

      Pentru a notifica o daună pe asigurare RCA, ai nevoie de urmatoarele documente:

      • Constatarea amiabilă completată cu atenție – se poate completa și în service de către ambele părți implicate;
      • Seria și tichetul RCA (sau Cartea Verde, în cazul în care celălalt autovehicul este înmatriculat în străinătate);
      • Certificatul de înmatriculare al autovehiculului;
      • Cartea de identitate a proprietarului /delegatului;
      • Fotocopia permisului de conducere al șoferului implicat;
      • Procura notarială, daca vehiculul aparține altei persoane fizice decât proprietarul;
      • Delegație, dacă vehiculul aparține unei persoane juridice (firmă / societate de leasing).
      Ce reprezintă avizarea unei daune auto?

      Avizarea daunei auto reprezintă notificarea asiguratorului de către persoana prejudiciată, asigurat sau mandatarii acestora, cu privire la producerea unui eveniment asigurat, insoțită de documentele necesare stabilirii răspunderii asiguratorului RCA.

      Pot repara mașina la orice service auto în baza asigurării RCA?

      Conform art. 6 alin 8 din Legea nr. 132/2017 vă puteți adresa pentru efectuarea reparației oricărei unități reparatoare de automobile care funcționează în condițiile legii, fără nicio restricție sau constrângere din partea asiguratorului RCA sau a unității reparatoare auto, care ar putea să vă influențeze opțiunea.

      Cât timp durează constatarea unei daune auto?

      Constatarea se va efectua de către reprezentantul asiguratorului, între 24 ore și maxim 72 ore de la data avizării sau la o dată ulterioară convenită de către părți. Păgubitul permite accesul asiguratorului RCA la autovehiculul avariat și asigură condiții pentru efectuarea constatării.

      Primesc mașină la schimb pe toată perioada reparației?

      Pe întreaga durată a reparației, puteți avea la dispoziție o mașină de schimb conform condițiilor din polița de asigurare.